SPEKTAKLE
Drugi pokój
Spektakl na podstawie dramatu “Drugi pokój” autorstwa Zbigniewa Herberta
Krajobraz pełen nadziei
Sześć teledysków w różnym stylu i konwencji, do słów i kompozycji takich uznanych twórców, jak Marek Grechuta, Olga Jackowska, Grzegorz Turnau. Michał Zabłocki czy Edward Stachura.
TRUE LOVE
Kilka scen z życia pewnych osób, których losy splatają się w wyniku konfrontacji z przeszłością oraz wspomnieniem dzieciństwa trojga rodzeństwa
Biała próba
Po nagłej śmierci reżysera sześcioro aktorów spotyka się na próbie generalnej Białych nocy na podstawie opowiadania Fiodora Dostojewskiego
Czterdzieści cztery
Wyjątkowy koncert upamiętniający 75. rocznicę Powstania Warszawskiego w wykonaniu artystów Teatru Hybrydy UW z towarzyszeniem Chóru Fizyki UW
Parady
Parady wg Jana Potockiego to cykl krótkich historyjek z wyraźnym włoskim akcentem rodem z commedii dell’arte
Dziady. Widowisko
Dziady. Widowisko Adama Mickiewicza w adaptacji Teatru Hybrydy UW to próba przywrócenia rytualnego charakteru dziełu wieszcza, łączącego praktyki chrześcijańskie i pogańskie, które otrzyma nieoczekiwaną oprawę.
Ta nasza wolność
Tydzień po wielkich uroczystościach związanych z setną rocznicą odzyskania przez Polskę niepodległości (11 listopada) Uniwersytet Warszawski celebrował to wyjątkowe święto połączone z 202. rocznicą swojego powstania
Na pełnym morzu
Spektakl Na pełnym morzu wg Sławomira Mrożka to kolejna adaptacja tego wielkiego dramaturga w Teatrze Hybrydy UW w 5. rocznicę jego śmierci.
Świat w obłokach
Światw obłokachŚwiat w obłokach to wyjątkowy spektakl muzyczny upamiętniający 50. rocznicę wystąpień studenckich 1968 r. na Uniwersytecie Warszawskim. Scenariusz został oparty na poezji pokolenia Marca ’68, przedstawicieli Nowej Fali, twórców niepokornych, zakazanych,...
Aktorki. Portrety i odkrycia
Teatr Hybrydy UW zaprosił na spotkanie artystyczne, którego gośćmi będzie pięć aktorek, bohaterek książek znanego krytyka filmowego i teatralnego Łukasza Maciejewskiego.
Łysa śpiewaczka
Łysa śpiewaczka Eugène Ionesco uważana jest za jedną z najważniejszych sztuk teatru absurdu. Na ile sztuka, której pierwsza premiera miała miejsce prawie 60 lat temu, może być aktualna dzisiaj, gdy absurd i groteska w teatrze nie są czymś nowym?